poniedziałek, 9 lutego 2009

Przeczytaj zanim zapłacisz


Właśnie dostałem na maila bardzo interesującą wiadomość z wydawnictwa [ Złote myśli ], że ruszyła po raz drugi akcja Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz. Parę miesięcy temu ruszyła pierwsza edycja tej akcji i odniosła całkiem spory sukces.

Całość polega na tym, że pierwsze ściągamy wartościowego e-booka, możemy go przeczytać a dopiero później zdecydujemy czy za nią płacimy, oraz ile była dla nas warta. Jak dla mnie czysta okazja.
Tym razem razem jest to książka [ Sukces a praca ], która opowiada o jak stać się niezależnym finansowo i zarabiać pieniądze bez ciężkiej pracy. Tak, na prawdę się da.

Szczerze nie chcę pisać tutaj recenzji, bo sam jeszcze książki nie czytałem, ale już mam ją na swoim dysku. Tematyka jak dla mnie bardzo na czasie, gdyż interesuję się ostatnio wolnością finansową i zapewne napiszę na ten temat parę artykulików, gdyż już dawno myślałem na ten temat.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zachęcić Cię czytelniku do ściągnięcia tego e-booka albo chociaż przeczytania czegoś więcej na temat samej akcji. Nic nie tracisz poświęcając te 5 minut na przeczytanie chociaż o książce i całej akcji, a uwierz mi, na prawdę warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz